SZOLGÁLTATÓ ADATAI
Név: Jánvári Gábor egyéni vállalkozó
Székhelye: 1148
Budapest, Vezér utca 142. 4 em. 12.
Szálláshely neve: TREEBOX
Szálláshely címe: 3325 Noszvaj, Lépcsős utca 10. (a továbbiakban: Szolgáltató)
Nyilvántartási szám: 53563271
Adószám: 69703476-1-42
(továbbiakban:
Szolgáltató)
2.
ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
2.1.
Jelen „Általános Szerződési Feltételek” (a
továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a
Szolgáltató szálláshelyének, és azok szolgáltatásainak igénybevételére vonatkozó
szabályokat.
2.2.
Egyedi feltételek nem képezik részét a jelen ÁSZF-nek,
de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazási irodákkal,
utazásközvetítőkkel, szervezőkkel esetenként más és más, az üzlet típusának
megfelelő feltételekkel.
3.
SZERZŐDŐ FELEK
3.1.
Szerződő fél az a természetes személy,
jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, aki a
Szolgáltató szolgáltatását megrendeli, illetőleg igénybe veszi. Szerződő fél az
a természetes személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe
veszi. A szolgáltatást megrendelő, és/vagy igénybe vevő a továbbiakban: Vendég.
3.2.
Abban az esetben, ha a
szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a
Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen
- a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
3.3.
Amennyiben a szolgáltatásra irányuló
megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az
együttműködésre a Szolgáltató és a Közvetítő között létrejött megállapodás az
irányadó. Ilyen esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik
személy jogszerűen képviseli-e a vendéget.
4.
SZERZŐDÉSES JOGVISZONY
4.1.
A Vendég szóban (személyes, telefon), vagy írásban
(e-mail, online felületek, postai levél) megküldött ajánlatkérésére a
Szolgáltató minden esetben írásban ajánlatot küld. A Szolgáltató által
megküldött ajánlat nem minősül foglalásnak, így a Feleknek egymással szemben követelésük
nem lehet kizárólag az ajánlat alapján.
4.2.
A Szerződés a Vendég kizárólag írásban leadott
foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön
létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóbeli foglalás,
megállapodás vagy módosítás csak akkor keletkeztet szerződéses kötelmet, ha azt
a Szolgáltató írásban visszaigazolta.
4.3.
A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló
Szerződés meghatározott időtartamra és létszámra szól.
4.4.
Amennyiben a Vendég a meghatározott időtartam lejárta
előtt véglegesen elhagyja a szobát, köteles a megrendelt szolgáltatás teljes
ellenértékét a Szolgáltatónak megfizetni, aki pedig jogosult a megrendelt szolgáltatás
teljes ellenértékét követelni. A Felek írásban ettől eltérően megállapodhatnak.
A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra
értékesíteni.
4.5.
A szolgáltatás igénybevételének Vendég általi meghosszabbításához
a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató
kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
4.6.
A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a
Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
4.7.
A Szerződés tartalma kiterjed a szolgáltatás tárgyára,
helyére, időtartamára, árára, valamint tartalmazza a fizetési, lemondási,
módosítási feltételeket is.
4.8.
A Szerződés módosításához
és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
5.
SZÁLLÁSHELY SZOLGÁLTATÁSAI
5.1.
Apartmanház: kétszintes különálló apartmanház 2 fő részére.
Földszinten nappali, konyha, étkező. Emeleten 1 hálószoba, 1 fürdőszoba. 44 m2
5.2.
Az apartmanház alapfelszereltsége: LED tv, biztonságos konnektorok, mikrohullámú sütő,
kapszulás kávéfőző hajszárító, kenyérpirító, víz forraló törölköző, fürdőköpeny,
szauna lepedő. A szobákban WIFI vehető igénybe.
5.3.
Az apartmanház udvarán finn szauna és élményfürdő vehető
igénybe. A finn szaunát és az élményfürdőt mindenki saját felelősségére és
kockázatára veheti igénybe, az apartmanházban kihelyezett használati rend
szigorú betartásával. A finn szauna és az élményfürdő használata előtt a Vendég
köteles áttanulmányozni a kihelyezett tájékoztatást.
5.4.
Az Apartmanházban tilos a dohányzás.
5.5.
Foglalási feltétel: minimum 2 éjszaka foglalása.
5.6.
Parkolás az Apartmanház előtt kijelölt parkolóban lehetséges.
5.7.
Az apartmanházban bulikat TILOS tartani.
6.
ÁRAK
6.1.
A
Szolgáltató az árakat Forintban határozza meg. Az árak az idegenforgalmi adót
tartalmazzák. A Szolgáltató jogosult az árakat előzetes értesítés nélkül
megváltoztatni, mely változás a már visszaigazolt foglalásokat nem érinti.
6.2.
A
Szolgáltató által megadott árak a visszaigazolás szerinti apartman biztosítását
tartalmazzák.
6.3.
Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA)
ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató a
hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többlet terheket, előzetes
értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
6.4.
A
kártyaterhelés forintban történik.
6.5.
Aktuális
kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.treebox.hu honlapon
kerülnek meghirdetésre.
7.
FIZETÉSI FELTÉTELEK
7.1.
Az üdülés
teljes összegét a Szolgáltató által küldött visszaigazolás után 5 naptári napon
belül kérjük a visszaigazoló e-mailben megadott bankszámlaszámra átutalni.
7.2.
A banki átutaláson
kívül lehetőség van SZÉP kártyás fizetésre.
7.3.
A
befizetések elmaradása esetén a foglalást automatikusan töröljük.
7.4.
Bármely
fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak
SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
7.5.
Az
ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben
a szabad kapacitások függvényében használható fel Az utalvány teljes
ellenértéke előre fizetendő. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét
veszti.
8.
A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA
ÉS FELTÉTELEI
8.1.
A Vendégek a lefoglalt apartmant az
érkezés napján 14:00 órától foglalhatják el, a távozás napján pedig kötelesek
azt 10:00 óráig elhagyni. A Felek ettől eltérően külön is megállapodhatnak,
amelyet a visszaigazolásban szerepeltetnek.
8.2.
A Vendégek az apartman elfoglalása
előtt kötelesek személyazonosságukat a jogszabályi előírásoknak megfelelően
igazolni.
8.3.
A Szolgáltató a felek erre irányuló
előzetes megállapodása esetén kései kijelentkezést biztosíthat a Vendégek
számára, 10:00 és 16.00 közötti távozás esetében 5.000.-Ft egyszeri díj, míg
16:00 óra utáni távozás esetén 1 éjszaka szállás díjának megfelelő összeg
ellenében.
8.4.
A Vendégek az érkezést megelőző napon
kapott tájékoztatásban foglaltak szerint, az apartmanháznál kihelyezett
kulcsszéfből vehetik át az Apartmanház kulcsait, melyet távozáskor kötelesek
oda visszahelyezni. Ennek elmulasztása esetén a Szolgáltató további 10.000.-Ft
díjat számít fel a Vendégnek. A kulcsszéf kódja tekintetében a Vendégnek
titoktartási kötelezettsége van, amelynek megszegése esetén felelős minden
olyan kárért, amelyet a kötelezettsége megszegésével a Szolgáltatónak okoz. A tartózkodás során szükséges információk
megtalálhatóak az apartmanban elhelyezett ismertetőben. A Vendég a foglalás
elküldésével elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, és azt köteles
betartani, harmadik személyekkel betartatni.
9.
FIZETÉSI ÉS LEMONDÁSI FELTÉTELEK
9.1.
A Vendég foglalását az érkezést (érkezés napján 14:00
óra) megelőző 10 nappal ingyenesen lemondhatja. Amennyiben a Vendég a foglalást
az érkezést megelőző 10 napon belül kívánja lemondani, úgy a megrendelt
szolgáltatások összege 50%-ának megfelelő mértékű lemondási díj kiszámlázása és
megfizetése mellett mondhatja le, amennyiben nem szerepel ettől eltérő
információ a foglalás visszaigazolásában. Amennyiben a Vendég általi lemondásra
az érkezést megelőző 48 órán belül kerül sor, vagy a lemondás nem történik meg,
illetőleg a Vendég nem érkezik meg (no show), a lemondási díj a megrendelt
szolgáltatás ellenértékének 100%-a.
9.2.
A Vendég a foglalást kizárólag e-mailben jogosult
lemondani.
9.3.
A Vendég a szolgáltatás teljes díját köteles az
érkezés napját megelőző 14. napig megfizetni. A szolgáltatás díjának
megfizetése akkor minősül teljesítettnek, ha az a jelen pont szerinti
határidőben jóváírásra kerül a Szolgáltató bankszámláján. Amennyiben a Vendég
nem teljesíti határidőben a díjfizetési kötelezettségét, úgy az a szolgáltatás
lemondásának minősül.
10.
A
SZERZŐDÉS TELJESÍTÉSÉNEK VISSZAUTASÍTÁSA, SZOLGÁLTATÁSI KÖTELEZETTSÉG
MEGSZŰNÉSE
10.1. A Szolgáltató jogosult a Szerződést azonnali hatállyal
felmondani, és a szolgáltatások nyújtását megtagadni azzal, hogy a Vendég
továbbra is tartozik a megrendelt szolgáltatások ellenértéke 100%-ának
megfizetésével, amennyiben
a) a
Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott apartmant,
berendezéseket és egyéb eszközöket,
b) a
Vendég megszegi a szálláshely házirendjét, és a házirenddel ellentétes
magatartással felszólítás ellenére sem hagy fel,
c) a
Vendég nem tartja be a biztonsági szabályzatot, és a biztonsági szabályzattal
ellentétes magatartással felszólítás ellenére sem hagy fel,
d) a
Vendég az apartmant a távozás napján délelőtt 10.00-ig nem üríti ki, és a
tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá,
e) a
Szerződő fél nem teljesíti a szerződésben meghatározott fizetési
kötelezettségét az abban meghatározott időpontig,
f) a
Vendég a Szolgáltatóval vagy az ő képviseletében eljáró személlyel durván, vagy
kifogásolható módon viselkedik, alkohol vagy kábítószer hatása alatt áll, vagy
egyébként olyan magatartást tanúsít vagy olyan állapotban van, amely folytán a
Szolgáltatótól a szerződés fenntartása nem elvárható,
g) a
Vendég a békés együttélés szabályait megszegi, a szomszédokkal durván, vagy
kifogásolható módon viselkedik,
h) a
Vendég a Szolgáltatóval, vagy a Szolgáltató képviseletében eljáró személlyel,
alkalmazottjával vagy szomszéddal konfliktushelyzetbe kerül, melyet nem
kulturált módon rendez, függetlenül attól, hogy a konfliktus kialakulása melyik
félnek róható fel,
i) a
Vendég a szálláshely területén és közvetlen környezetében, az általa bérelt apartmanon
kívül szexuális cselekményt végez vagy végeztet, vagy egyébként szeméremsértő
módon viselkedik. Azzal, hogy a Vendég ezt a tilalmat megszegi, hozzájárul
ahhoz, hogy az erről készült felvételt a Szolgáltató teljes körűen
felhasználja.
10.2. Amennyiben
a szerződés teljesítése „Vis maior” okból marad el, a szerződés a jövőre nézve
megszűnik.
11.
ELHELYEZÉSI
GARANCIA
11.1. A Szolgáltató elhelyezési garanciát nem vállal.
12.
A
SZERZŐDŐ FÉL JOGAI
12.1.
A Vendég jogosult a Szerződés
értelmében megrendelt apartman szerződésszerű használatára.
12.2.
A Vendég a szálláshelyen való
tartózkodásának időtartama alatt panasszal élhet a Szolgáltató által nyújtott
szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban. A Szolgáltató az ezen időtartam
alatt tett és jegyzőkönyvbe vett panaszok kezelésére kötelezettséget vállal.
12.3.
A Vendég panasztételi
joga az Apartmanház kulcsának visszaadásával megszűnik.
13.
A
SZERZŐDŐ FÉL KÖTELEZETTSÉGEI
13.1.
A Vendég köteles a szerződésben
meghatározott szolgáltatások ellenértékének megfizetésére; legkésőbb a
szerződésben meghatározott időpontig és az ott megjelölt módon.
13.2.
A Vendég köteles az őt ért kárt
haladéktalanul jelezni a Szolgáltató felé, és rendelkezésére bocsátani minden
olyan információt és adatot, amelyek a káreset körülményeinek tisztázásához
szükségesek, illetőleg amelyek egy esetleges szabálysértési vagy büntető
eljárás alapját képezhetik.
13.3.
A Vendég, valamint annak látogatói és
a Vendéggel együtt utazó személyek kötelesek az apartman épületét és annak
közvetlen környezetét rendeltetésszerűen, a szomszédok szükségtelen zavarása
nélkül használni.
13.4.
A szálláshely területén található
fákon mászni, azokról ugrálni tilos. Az esetleges balesetekért a szálloda nem
vállal felelősséget.
13.5.
Szálláshely területén TILOS a tűz
gyújtás.
13.6.
Tilos szemetelni, az erdő tisztaságára
mindenki köteles különös figyelemmel lenni. A nem a kijelölt helyre elhelyezett
hulladékok feltakarításának költségei a Vendéget terhelik.
13.7.
A Vendég köteles az apartmanhoz tartozó
parkolót a KRESZ szabályainak megfelelően használni. A Szolgáltató nem vállal
felelősséget a parkolóban hagyott tárgyakért. A parkoló használatára a Vendég
kizárólag foglalása időtartama alatt jogosult, az apartman elhagyásával
egyidejűleg köteles a parkoló használatával felhagyni. Ettől eltérően
állapodhat meg a Vendég a Szolgáltatóval, minden esetben extra díj fizetése
ellenében.
13.8.
Vendég köteles bármilyen rendkívüli
eseményt – személyi sérülés, balesetveszélyes eszköz vagy tárgy- azonnal
jelezni a szálloda legközelebbi munkavállalójának.
13.9.
Az apartman területén a Vendég este
22:00 órától köteles tartózkodni minden olyan magatartástól, zajkeltéstől, mely
a szomszédokat zavarhatja.
13.10. A
Vendég magára nézve kötelezőnek ismeri el a szálláshely házirendjét, valamint
annak biztonsági előírásait, és az azokkal ellentétes magatartás tanúsításától
tartózkodni köteles. Amennyiben a Vendég az ezekben a dokumentumokban
foglaltakat megszegi, az eset súlyosságára tekintettel Szolgáltató jogosult őt
az érintett szolgáltatás igénybevételétől eltiltani, vagy a köztük létrejött
szerződést az ellenszolgáltatás követelése mellett felmondani.
14.
A
SZERZŐDŐ FÉL KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE
14.1.
A Vendég köteles megtéríteni minden
olyan kárt, melyet a Szolgáltató vagy harmadik személy szenved el és amelyeket
a Vendég, annak kísérője, vagy ezen személyek bármelyikének felügyelete alá
tartozó személy okoz.
14.2.
A Vendég köteles megtéríteni azt a
kárt, amelyet az apartmanban, annak berendezéseiben, illetve annak
környezetében, a parkolóban, etc. a nem rendeltetésszerű használat okoz. A
rendeltetésszerű használatból adódó állagromlásért a Vendég nem felelős.
14.3.
A Vendégnek a bérelt apartmant olyan
állapotban kell elhagynia, amilyen állapotban azt a Szolgáltató a használatába
bocsátotta. A rendeltetésszerű használatot meghaladó igénybevételből (kiömlött
folyadék, vizelet, hányadék, dohányzás, etc.) adódó extra takarítási költségek
fejében a Vendég köteles az okozott kár mértékének megfelelő, de minimum 30.000
Ft díj megfizetésére.
14.4.
Az átvételkori állapot fenntartása a
kertre is vonatkozik. A virágok, más növények leszakítása, rongálása, kiásása
etc. során adódó költségek pl. újbóli telepítés költségei a kárt okozó Vendéget
terhelik.
14.5.
A Vendég felelősséggel tartozik a gondozása
vagy felügyelete alatt álló kiskorú magatartásáért. Köteles ennek értelmében
megtéríteni mindazon kárt, melyet a kiskorú okoz, függetlenül attól, hogy annak
magatartása károkozásra irányul, vagy pusztán gyerekjáték eredménye (pl. falak,
bútorok összefirkálása, kárpit tépkedése).
14.6.
Az okozott kárt a Vendég
haladéktalanul köteles bejelenteni a Szolgáltató személyzete valamely tagjának.
15.
A
SZOLGÁLTATÓ JOGAI
15.1.
Amennyiben a Vendég az igénybe vett,
vagy lefoglalt és igénybe nem vett szolgáltatások ellenértékének megfizetésére
vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései
biztosítása végett zálogjog illeti meg a Vendég mindazon vagyontárgyaira,
melyeket az apartmanba magával bevitt.
16.
A
SZOLGÁLTATÓ KÖTELEZETTSÉGEI
16.1.
A Szolgáltató köteles a Szerződés
alapján a lefoglalt apartman biztosítására, szerződéses kötelezettségeinek az
érvényes előírásoknak és standardoknak megfelelően történő teljesítésére.
16.2.
A Szolgáltató köteles a Vendég írásos
és dokumentáltan beérkezett panaszának kivizsgálására, valamint a probléma
kezeléséhez szükséges intézkedések megtételére, valamint ezek írásba adására.
17.
A
SZOLGÁLTATÓ KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉGE
17.1.
A Szolgáltató felelősséget vállal
minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a szálláshely területén maga, vagy alkalmazottja
hibájából következett be.
17.2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki az olyan
káreseményekre, amely a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek ellenőrzési
körén kívül eső, elháríthatatlan ok miatt következnek be, vagy amelyet a
Vendég, vagy a felügyelete alá tartozók okoznak.
17.3. A Szolgáltató jogosult kijelölni az apartman területén
olyan helyeket, melyekre a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt
esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
17.4. A Szolgáltató csak abban az esetben felel a kárért, ha a
Vendég az őt ért káreseményről haladéktalanul értesíti a Szolgáltatót, és
rendelkezésére bocsátja a szükséges adatokat.
17.5. Nem felel a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű
használatból eredő károkért.
18.
FOGYASZTÓI
ÉRDEKVÉDELEM, ADATVÉDELEM
18.1. A Szolgáltató kiemelten fontosnak tartja a személyes
adatok védelmét. A Szerződő fél által a rendelkezésére bocsátott személyes
adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli,
gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési
intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a
vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
18.2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit
külön Adatvédelmi Tájékoztatóban foglalja össze, melyet a www.treebox.hu oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek
tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el.
18.3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett Noszvaj
község jegyzője ill. a Heves Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.
19.
VIS
MAJOR
Azon ok, vagy körülmény (például:
háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk
bekövetkezése), amely felett sem a Szolgáltató, sem a Szerződő fél nem bír
ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő
kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek
egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és
körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre
szorítsák, és az ebből kifolyólag okozott kárt vagy késedelmet a lehető
leghamarabb helyrehozzák.
20.
A
FELEK JOGVISZONYÁBAN ALKALMAZANDÓ JOG, ELJÁRÓ BÍRÓSÁG
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatás igénybevételéből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.